donderdag 14 juli 2011

Haaksels!

Wow ons plan voor een online shop gaat steeds meer vorm aannemen. We hebben zoveel ideeën en er zijn gelukkig ook mensen die willen helpen ons idee uit te werken! Jeeeej! Maar ons doel voor nu is om zoveel mogelijk leuke dingen te haken voor in onze shop. En haken doen we!

Hier alvast wat voorproefjes van onze haaksels!

Zoals deze super gave vaas van Zpagetti (door Annelie)

Een zadelhoes (door Daphne)

En een warme kol voor de winter (of voor nu haha)
xxx!

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen maken jullie zeg!:) Ik ben heel benieuwd naar jullie shop!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat ziet er echt super gaaf uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo, ik ben ook onder de indruk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel leuk! Groot gelijk dat jullie een shop beginnen. Ik zal regelmatig een kijkje nemen!

    xx Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi al die dingen zeg...
    Mijn 2e bestelling is vandaag ook binnen gekomen zodat ik kan gaan beginnen met sieraden maken voor m'n shop!

    Succes jullie samen, en wel door haken he;-) Liefs, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super strak! Echt leuk en mooi.
    Greets Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja super, ik ben ook zo,n haakfan.ga zo door met je side. groetjes Yvonne M

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...