woensdag 4 april 2012

What happened?!

 En wat gebeurt er nu eigenlijk allemaal achter de schermen van Haak en Smaak?
Ik kan je zeggen:
heeeeeel veeeeeeel!

Als eerste en meteen het beste nieuws van het jaar;


Het laatste lid van onze club is sinds heel kort de gelukkige van 2 nieuwe prachtige donorlongen! AAAAAH! Terwijl Kim en ik genoten van de zon op Aruba en Curacao kreeg Jannie het kado van het leven! Fantastisch! 
Een extra reden voor een feestje, want Jannie staat namelijk op het punt om het ziekenhuis weer te verlaten. 
Allerliefste Jannie, we zijn echt heel trots op je!


Verder:
* Stond ik op het punt voor het eerst in mijn leven veganistische cupcakes te maken, tot mijn oven niet meer werkte :(
* Kocht ik voor het eerst (niet transplant-proof) bloemetjes voor in huis.
* Heb ik mijn eerste kampeer weekendje geboekt :D
* En heb ik vreselijk gelachen om het boek 'En dan nog iets' van Paulien Cornelisse!


Ook het haakwerk stond niet stil.
* Ik ben druk bezig met 2 grote bestellingen, super gaaaaaaf!
* Maakte ik 'bedankt-zonder-jou-was-ik-nooit-zover-gekomen' pakketjes voor mijn 2 lieve fysiotherapeuten met 2 gelukskoekjes.
* En de give-away :) is in de maak.

Alleen maar heel veel leuke dingen dus :D

Fijne dag allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Jannie, hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe rijkdom!
    Fijne dag! Knuffel iedereen maar eens extra, want ik geloof dat de zon ons vandaag niet echt gaat verwarmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeeej wat een leuke vrolijke blog!! Natuurlijk niet alleen mijn eigen goede nieuws ;-) maar ook alle andere leuke dingen die je hebt gedaan en mee bezig bent! Wat het het leven toch fijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral die Jipper he! Nog 1 nachtje slapen =) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig! Lekker doorgaan :) Altijd leuk om te lezen en ideeën op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...